קיש: "11 שופטים יחליטו אם לקבל את הצבעת העם – חייבים פסקת התגברות"

איתי גדסי No Comments on קיש: "11 שופטים יחליטו אם לקבל את הצבעת העם – חייבים פסקת התגברות"

בדיוני המליאה על חוק יסוד הממשלה, תק, ח"כ יואב קיש את הדיון בבג"ץ על הקמת הממשלה, "פסקת ההתגברות תעשה סדר אחת ולתמיד בין הרשויות. זה כול כך נדרש לדמוקרטיה הישראלית"

MK Yoav Kisch of the Likud speaks to suppoerters on Gideon Saar's Likud leadership campaign opening event, in Or Yehude, Dec 16, 2019. Photo by Gili YaariqFlash90 *** Local Caption *** ????? ??? ????? ???????? ?????? ????? ?????? ???????? ???? ??? צילום: פלאש90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מליאת הכנסת ממשיכה בדיון הממושך בהנמקת אלפי ההסתייגויות שהוגשו להצעת חוק –סוד: הממשלה

ח"כ אביגדור ליברמן תקף בדיון את ראה"מ: "כל מי שראה את מסיבת העיתונאים אתמול ושמע את התשובות, פתאום ראש הממשלה הסכים גם לענות לעיתונאים, המסר הברור היחידי: הולכים לבחירות. לא היה שום מסר אחר ואני מכיר מספיק טוב את בנימין נתניהו".

ליברמן הוסיף, "ברור שיש מישהו שמחפש תירוצים ללכת לבחירות. וכדאי לאנשי כחול לבן לקחת את זה בחשבון ולהפנים – לא מקימים ממשלה, הולכים לבחירות. ביום חמישי נתניהו יקבל חתימות, יקבל שליטה בוועדה המסדרת, ימשוך עוד שבוע-עשרה ימים, ובסוף יגיד: אנחנו הולכים לבחירות".

ח"כ יואב קיש תקף את התערבות בג"ץ ברשות הריבונית: "מדינת ישראל הייתה בבחירות שבהן הליכוד קיבל כמעט 1,350,000 קולות, הכי הרבה אי-פעם, לטובת הקמת ממשלה בראשות בנימין נתניהו, ועכשיו יושבים 11 שופטים מכובדים ומחליטים אם הם מקבלים את ההצבעה הזאת כן או לא".

קיש הוסיף, "בעיניי זה נראה אבסורד, נראה לי פגיעה קשה בדיון, בזה שעצם השאלה בכלל מתעוררת, פגיעה קשה במערכת הדמוקרטית שלנו. אנחנו נהיה חייבים, ואין לי שום ספק בכך, לקדם את חוק-יסוד: השפיטה עם פסקת התגברות שתעשה סדר אחת ולתמיד בין הרשויות. זה כול כך נדרש לדמוקרטיה הישראלית".

 



0 תגובות